lépe falešný chrup, než-li falešní přátelé

OPĚT SE VRACÍM DO VLASTNÍHO ŽIVOTA

13.09.2009 19:55

Tak jsem si ujasňoval všechny ty věci, jak jsem již zmiňoval, a přišel jsem na jednu zásadní. Vykašlal jsem se ze dne na den na  všechny, kteří kdy kašlali na mě. Nechápu jen, proč mi to trvalo tak dlouho. Bude to asi tím, že mám rád všechny lidi světa, i ty, co mě maximálně serou a dělají mi ze života peklíčko. Opět něco pro ty škodolibější z nich. Já tady nefňukám, protože už z principu nepřipravím nikomu to potěšení. NAZDAR.

 

 

 

     

 

Z PRACHU JSEM VZEŠEL, V PRACH SE OBRÁTÍM. NA NEKONEČNOU POUŤ ZNOVU SE VYDÁM, DALŠÍ ZKOUŠKU PODSTOUPÍM, S HRŮZOU PAK ZNOVU SE NARODÍM, ABYCH UMÍRÁNÍ SVÉ POČAL, CESTOU PODLOSTI, LŽÍ A KRUTOSTI KRÁČEL.

 

josef m.h. motov

Kontakt

Josef M.H. Motov

josef.m.h.motov@seznam.cz j.motov@gmail.com

SPOLKOVÁ REPUBLIKA NĚMECKO/Mannheim - EVROPA

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode