lépe falešný chrup, než-li falešní přátelé

NAZDAR

05.05.2009 22:20

 

 

Pro spuštění vlastní webové prezentace jsem se rozhodl právě dnes, 18.8.2008, proto, protože jsem měl hodnému exekutorovi zaplatit 250.000,-Kč. Měl jsem z toho takovou radost, že jsem hledal způsob, jak ji co nejlépe vyjádřit a napadlo mě založit si vlastní webové stránky. Pochopitelně zadarmo, protože platit všechny ty exekutory, složenky, léky a taky jídlo a chlast a podobné zbytečnosti, je docela fuška. Ty prachy jsem samozřejmě dnes nezaplatil, protože je zaplatím zítra. To je ale úplně fuk, hlavně že potěším svého exekutora. Líbí se mi, že tady u nás má každý druhý, poctivý občan svého exekutora, akorát o tom ještě mnohdy neví. Zrovna jako exekutor neví a nezajímá ho, proč vám bude připravovat horké chvilky po zbytek života. Tedy do chvíle, kdy se buď nezblázníte a nezaplatíte stotřicetkrát přemrštěnou sumu, nebo si hupsnete z ňákýho, pražskýho mostu.

 

Kontakt

Josef M.H. Motov

josef.m.h.motov@seznam.cz j.motov@gmail.com

SPOLKOVÁ REPUBLIKA NĚMECKO/Mannheim - EVROPA

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode